«Soltüstık Qazaqstan»

PDF

Солтүстік Қазақстан облысында жылыту маусымды жүргізу және дайындау Ережесі

Soltüstık Казахстан

 Kyzylzhar_akparat@mail.ru

“Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы” Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабы 2-тармағына, 6 бабының 1-тармағына 4-1 т. сәйкес облыстық мәслихат ШЕШТІ:

1. Қоса берілген Солтүстік Қазақстан облысында жылыту маусымды жүргізу және дайындау Ережесі бекітілсін.

2. Осы шешім бірінші рет арнайы жарияланған соң он күнтізбелік күндер өткеннен кейін қолданысқа енгізілсін.

Облыстық мәслихат

сессиясының төрағасы

Облыстық мәслихаттың

Хатшысы Қ. ЕДІРЕСОВ.

 

Солтүстік Қазақстан облысында жылыту маусымды дайындау және жүргізу Қағидасы

1. Жалпы ережелер

1. Осы Солтүстік Қазақстан облысында жылыту маусымын дайындау және жүргізу қағидасы (бұдан әрі – Қағида) Қазақстан Республикасы «Электр энергия туралы» 2004 жылғы 9 шілдедегі, «Газ және газбен жабдықтау туралы» 2012 жылғы 9 қаңтардағы, «Энергия үнемдеу және энергия тиімділікті жоғарылату туралы» 2012 жылғы 13 қаңтардағы Заңдардың, Қазақстан Республикасы энергетика және минералды ресурстар министрлігінің 2005 жылғы 24 қаңтардағы №10 бекітілген бұйрығымен, Жылу энергияны пайдалану ережесі мен Электр энергияны пайдалану ережесі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 7 желтоқсандағы №1822 бекітілген қаулысымен, Коммуналдық қызметті ұсыну ережесі негізінде өңделді және Солтүстік Қазақстан облысында жылыту маусымын дайындау және жүргізу тәртібін анықтау.

 

2. Осы Қағиданы орындау үшін міндетті:

1) облыстың жергілікті атқарушы органдармен;

2) коммуналдық қызметті тұтынушылар және қызмет көрсетушілермен, бір идараға қарасты және жекеменшік формасына қарамастан, баланта бар, жедел басқармада, жалға беру немесе шаруашылықта жүргізу, коммуникациялар мен имараттар, инженерлік ғимараттар, жылумен жабдықтау көздерінің қызмет көрсету, сондай-ақ көппәтерлі және дербес тұрғын үйлер меншік иелерімен, тіркелген басқарма формасының біріккен және бірікпеген;

3) құрылыс-монтаждық, жөндеу және төсеу ұйымдарымен, құрылысты орындайтын, облыстың энергетикалық кешені және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерін жөндеу мен төсеу, монтаждау.

3. Жылыту маусымын дайындау және жүргізу кезінде облыстың тұрғын үй-коммуналдық және отын-энергия кешеніне кіретін кәсіпорындар, мекемелер мен ұйымдардың негізгі міндеті тұтынушыларды жылу-, су-, электр-, газ-, отынмен жабдықтау және су бұрумен нақты қамтамасыз ету болып табылады, сондай-ақ тұтынушылардың төлеу тәртібі мен оларды тағайындау есебімен тұрғын үйлерде және ғимараттарда нормалық температура тәртібін қамтамасыз ету және қажетті энергия өткізетін параметрлерді қолдау.

4. Облыс аймағында жылыту маусымды жүргізу мен объектілерді дайындауға бақылау өз құзіретінде жүзеге асырады:

1) «Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің мемлекеттік энергетикалық қадағалау және бақылау комитетінің Солтүстік Қазақстан облысы бойынша аумақтық департаментінің» (ММ) мемлекеттік мекемесі – Энергетикалық, электрлік және жылу желілері объектілерін дайындауға;

2) «Қазақстан Республикасының Солтүстік Қазақстан облысы бойынша Табиғи монополияларды реттеу агенттігі департаменті» ММ – табиғи монополиялар субъектілеріне көрсетілген қызметке тарифтер және инвестициялық бағдарламаларды бекітеді, энергия, отын, материалдар, шикі зат шығынының технологиялық және техникалық нормалары, нормативтік-техникалық жоғалтуларды бекітеді және келіседі, сондай-ақ тарифтік сметаларды орындауды бақылайды;

3) облыстың жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік тұрғын үй инспекциясы – жылыту маусымға кондоминимум объектілердің жалпы мүлкін дайындауға;

4) Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі Солтүстік Қазақстан облысының төтенше жағдайлар бойынша департаменті – 115 градустан астам судың қайнау температурасы кезінде немесе 0,07 МПа астам қысым бойынша жұмыс істейтін техникалық қондырғылар үшін бақылау.

5. Қысқы шартта жұмысқа облыстың әлеуметтік және өндірістік кешенде дайындық бағасын, жылыту маусымын дайындау және жүргізуге жалпы бақылауды жергілікті атқарушы органдар жүзеге асырады.

6. Облыстың елді мекендерінде жылыту маусымын дайындауды және жүргізуді үйлестіру әлеуметтік сала және тұрғын үй қоры объектілері, газбен жабдықтау, су бұру, сумен жабдықтау, жылумен жабдықтау, энергетикалық кешен желілері мен объектілерді дайындау бойынша қалалық және аудандық штабпен жүзеге асырылады.

7. Объектілерде жылу-, су-, электр-, газ-, отын-мен жабдықтау мен су бұруға жауаптылармен, қысқы шартта жұмысқа оларды дайындау кәсіпорындар, мекемелер басшылары, үй иелері, КСК өкілдері немесе заңды және жеке тұлғалар, жеке меншік жиналысының хаттамасы немесе келісімшарттар негізінде әрекет ететін және жекеменшік өкілдері болып табылады.

8. Алдағы жылыту маусымда жұмысқа облыстың әлеуметтік сала және тұрғын үй қорын, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, энергетикалық кешен объектілерін дайындау бойынша жыл сайынғы іс-шаралар жоспарын ұсыну мен өңдеу тәртібі:

1) тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және отын-энергетикалық кешеніне кіретін кәсіпорындар, білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт бөлімдері және басқа да бюджеттік сала мекемелері орнатылған форма бойынша жергілікті атқарушы органдарға (Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдері (бұдан әрі – ТКШ бөлімі) жылыту маусымға объектілерді дайындау іс-шаралар жоспарын жыл сайын 1 наурызға дейін ұсынады;

2) жергілікті атқарушы органдары ұсынылған іс-шаралар жоспарларын әлеуметтік сала және қалалардың (аудандардың) тұрғын үй қорын, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, энергетикалық кешен объектілерін дайындаудың біріккен жоспарына біріктіреді, бір идараға қарасты әкімшілік аймақтық бірлік әкімімен бекітіледі;

3) қалалар мен аудандар жергілікті атқарушы органдар «Солтүстік Қазақстан облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы» ММ 15 наурызға дейін жыл сайын жинақ үшін алдағы жылыту маусымда жұмысқа әлеуметтік сала және тұрғын үй қорын, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, энергетикалық кешен объектілерін дайындау іс-шаралар жоспарларын ұсынады;

4) «Солтүстік Қазақстан облысының Энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы» ММ облыс және аудандардың бюджеттік бағдарлама әкімшіліктерінің, Петропавл қаласы, аудандар әкімінің орынбасарларының қатысуымен алдағы жылыту маусымда жұмысқа облыстың әлеуметтік сала және тұрғын үй қорын, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, энергетикалық кешен объектілерін дайындау бойынша ұсынылған іс-шаралар жоспарлары қарастырылуда.

9. Отынды дайындау және жылыту маусымына дайындық бойынша іс-шаралар жоспарын орындау жөніндегі есептер апта сайын ұсынылады келесі тәртіпте:

1) энергетикалық кешен кәсіпорындарымен, коммуналдық кәсіпорындармен, білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт бөлімдерімен және басқа да бюджеттік мекемелермен аудандық (қалалық) ТКШ бөліміне жыл сайын 1 маусымнан бастап жөндеу жұмыстары аяқталғанға дейін жұма бойынша есептер ұсынылады;

2) «Солтүстік Қазақстан облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы» ММ аудандар мен қалалардың жергілікті атқарушы органдармен жыл сайын дүйсенбіде сағат 15.00-ден кешіктірмей аудан (қала) әкімдерінің орынбасарларының қолымен жинақ есептілік ұсынылады;

3) облыс әкімдігіне апта сайын, «Солтүстік Қазақстан облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы» ММ әр сейсенбіде Солтүстік Қазақстан облысы бойынша жинақ есептілік ұсынылады.

10. Орнатылған мерзімде жылыту маусымға дайындық кезінде жоспарланған жұмыстар орындалмаған кезде, есептілікке жұмысты орындаудың жаңа уақытын көрсетумен жағдайды дұрыстау бойынша қабылданатын шаралар, орындалмау себептерінің көрсетумен ақпарат қосымша ұсынылады.

11. Бақылайтын ұйымдардың тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілері мен энергетикалық кешен кәсіпорындарына баруы Қазақстан Республикасының әрекеттегі заңнама талаптарына сәйкес жүзеге асырылады.

12. Тұтынушылармен энергиямен жабдықтайтын/ энергия таратушы ұйымдардың қарым қатынасы Қазақстан Республикасы әрекеттегі заңнамамен және олардың арасындағы келісілген келісімшартпен анықталады.

2. Жылыту маусымына дайындық

13. Жылыту маусымға дайындық өзіне енгізеді:

1) алдағы жылыту маусымда табылған, кемшіліктерді жою есебімен алдағы жылыту маусымында жұмысқа әлеуметтік сала және тұрғын үй қоры, тұрғын үй-коммуналдық, энергетикалық кешен объектілерін дайындау бойынша іс-шаралар жоспарын өңдеу;

2) жылыту маусымға жылу желілері мен жылумен жабдықтау көздерін дайындау;

3) ғимараттың (үйлердің) ішіндегі тұтынушылардың жылыту жүйесін және электрмен жабдықтауды жылыту маусымға дайындау.

14. Энергия көздері мен жылу желілерінде жөндеу жұмыстарын жүргізу мен пайдалану әрекет ететін нормативтік-техникалық құжаттармен сәйкес жүзеге асырылу қажет.

15. Энергия көздері, жылу, электр және су құбыры желілерін күрделі жөндеу және қайта жаңғырту бойынша жұмыстар жергілікті атқарушы органдармен 5 күн ішінде келісілген, жұмысты өндіру графигі бойынша жылыту аралық кезеңде жүзеге асырылады, бұл кезде келісімшарт шартымен сәйкес ғимараттарда (тұрғын үйлерде) электр-, жылу- және сумен жабдықтауды қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдану қажет.

16. Жылыту көздері мен жылу желілерінің әрекеттегі қондырғыларына жұмыстың басталуына дейін 10 күнде жөндеу және құрылыс ұйымдары жұмыс өндіру графигін жылу беретін ұйымдармен келісу міндетті.

17. 1 қыркүйекке дейін білім беру мекемелерінде электр-, жылу-, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жылыту маусымға барлық жөндеу-дайындау түрлерінің жұмысын аяқтау қажет.

18. 1 қазанға дейін жылумен жабдықтау объектілерін жылыту маусымға дайындық бойынша жұмыстар аяқталу қажет, нақты айтқанда:

1) жылыту маусымның өту барысында барлық табылған ақаулар мен бұзушылықтарды жою;

2) графиктерге және өңделген іс-шаралар жоспарына сәйкес күрделі және ағымдағы жөндеу, қайта жаңғырту бойынша жылыту желілерінде жұмыстарды орындау;

3) ғимаратта ішкі жылыту жүйесі және жылыту желілерін гидравликалық зерттеуін жүргізу мен шаю жылу (жылу желісі) энергияны тарату және транспорт жүйесін техникалық пайдалану бойынша типтік инструкцияларға сәйкес, техникалық төлқұжаттарда көрсетумен сәйкес және жылыту құралдарының типінен тәуелділікте жүргізіледі;

4) барлық жылу желісінің құбыр жүргізулерді гибравликалық зерттеу (төзімділікке және тығыздыққа) жылына екі реттен кем емес жүргізіледі – бірінші, жылыту маусымды аяқтағаннан кейін және екінші, жөндеу жұмыстарынан кейін, бірақ жылыту маусымының басынан кешіктірмей. Зерттеулер нәтижесі бойынша зерттеуді жүргізу актілері құрылады, мұнда табылған бұзушылықтар және оларды жою мерзімі көрсетіледі;

5) қазандықтарды күрделі және ағымды жөндеулер жүргізу, жылыту маусымға қазандық қондырғыларды және жылыту қазандықтарын дайындау, қазандықтарды және қондырғыларды ауыстыру;

6) бақылау-өлшеу құралдарын, жобаға сәйкес жылу энергиясын есептеу құралдарын орнату және тексеру;

7) жылу желілерінде және жылу абониментті жүргізулерде сорапты арматураларды жөндеу және дамыту;

8) ГВС бойлерлерін тазалау және дамыту;

9) абоненттік жылу пункттерін электр жарықтандырумен және сорапты есіктермен жабдықтау; бөтен заттардан, қоқыстан бөлмені тазарту;

10) жылу желісінің оқшаулы жылуының бұзылуын қалпына келтіру;

11) герметикалыққа бойлерлерді зерттеу;

12) ластағыштарды тазарту және дамыту;

13) жабық жүйеде аулы сулардың ашық су сапасының барлық бөліктерін тарату;

14) жылу пунктте жылу түйінінің сызбасы болу қажет;

15) аудандық бюджеттік ұйымдар үшін отынды дайындау жылыту маусымның басына дейін аяқталу қажет;

16) күзгі-қысқы кезеңде қазандықтарда пайдаланылатын отын қоры нормасы, меншік формасынан тәуелсіз бір айдан кем емес құрылу қажет;

17) реттеуіш, сорап, жылу ауыстыру және тұтынушылардың аймағында орналасқан басқа да қондырғылар, мәліметтерді тарату түйнегіне жылу тарату ұйымдармен сақтау, тіркеп жазулар рәсімдеу.

19. Жылумен жабдықтау жүйесінің элементтерін тығыздау (герметикалыққа зерттеу) жыл сайын жүргізіледі. Зерттеулердің нәтижесі бойынша актілер құрылады.

20. Жылу желілерін сапалы жууға жауапкершілікті пайдаланылатын жылу жүйесін ұйымдастырушыларға, ал ішкі жылыту жүйелерін, ғимараттың және тұрғын үй қорының ыстық сумен жабдықтау және желдету – ғимараттардың, үйлердің ішкі жүйесін пайдаланылатын ұйымдарға (КСК, ЖСК, ПК және т.б.) жүктеледі.

21. Энергиямен жабдықтау көзінің дайындығы шарт кезінде дәлелденеді:

1) негізгі және қосымша қондырғыларды жоспарлы жөндеулерді орындау;

2) есептілік режімде жұмысқа жылу көздері мен жылу желілерінің дайындығы;

3) электрмен жабдықтаудың бар резервті жүргізуін байқау; өндірістік ғимараттарды және жұмыс орындарын жылу, жылыту және жарықтандыру бойынша барлық жұмыстарды аяқтау;

4) сыртқы ауаның төменгі температурасы шартында имараттар мен технологиялық сызбалар, қондырғылардың бұзушылықтарын алдын ала хабарлау бойынша іс-шараларды орындау;

5) апатқа қарсы автоматтық және релейлі қорғау қондырғысына жоспарлы тексеріс жүргізу;

6) аттестаттаудан өткен және оқытылған қызметкерлердің жұмыс орындарын жинақтау;

7) нормативтік отын және металл қорын құру бойынша жоспарды орындау;

8) температуралық графиктің есептілік параметрлерін анықтау және жылу жүргізетін есептілік шығынын анықтау;

9) техникалық куәләндіру актісін алу және қондырғыларды зерттеу;

10) жылыту маусымға қондырғылар және объектілердің техникалық дайындық актісін алу.

22. Жылыту маусымға дайындалған салынған қазандықтар, жылу желілері, орталық жылу пункттері, сорапты станциялар, жылытудың ішкі жүйесі, үйлер – жаңа салынғандар және басқа да объектілерді ыстық сумен жабдықтау, тапсырыс берушілермен (тұтынушылармен) пайдалануға қабылданбаған және жылумен жабдықтайтын ұйымдармен, құрылыс ұйымдар қамтамасыз етеді. Қолданыстағы инженерлік коммуникацияға қажетті қосулар мердігер, құрылыс ұйымдармен 1 қазанға дейін орындалу қажет.

23. ПИК, ТҚК, ӨК, ғимараттарды (үйлерді) пайдаланылатын ұйымдар тұтынушылардың инженерлік жүйесін жылыту маусымға дайындау үшін қажетті жұмыстар тізімін анықтайды, оны жүргізу тәртібі.

24. Жылыту маусымға тұтынушылар ішкі жылыту жүйесін дайындау бойынша ұйымдастырушылық-техникалық іс-шаралар тізіміне кіреді:

1) инженерлік желіні пайдалану үшін жауапты тұлғаны тағайындау;

2) осы Қағидаға сәйкес толық техникалық құжаттама пакетін дайындау;

3) коммерциялық құралдарын және бақылау-өлшеу құралдары болған жағдайда есептеу және тексеру жүргізу;

4) жылу энергиясын ұтымды пайдалану және энергиямен жабдықтау бойынша іс-шараларды іске асыру мен өңдеу, соның ішінде: төле және шатыр бөлмелерінде ыстық су және жылумен жабдықтау барлық құбырларды жылу оқшаулауды орындау, «дәлелшіні» орнатумен кіре- беріс және төлелердің кіретін есіктерін жөндеу, төлелер мен шатыр терезелерін жабу, баспалдақ торларының терезесін екі қабат әйнектендіруді қалпына келтіру, баспалдақ торларын жылыту жұмысына енгізу және қалпына келтіру, тұрғындар мен т.б. пәтерлерді жылыту қамтамасыз ету бойынша ұйымдастыру;

5) жылу пункттерінің бөлмелеріне жөндеу жүргізу: ағарту, сырлау, қажетті жарықтандыруды және сенімді бекітуді қамтамасыз ету;

6) арматураларды және сыртқы құбырларды жылу оқшаулауды қалпына келтіру;

7) жылу пайдаланылатын қондырғылардың реттеуіш арматуралар, орнатылған барлық сораптарды жөндеу және тексеріс жүргізу;

8) техникалық термометрлерді тексеру, техникалық майды құюмен гильзаларды тазарту;

9) қажеттілік шегі бойынша жылыту маусымның соңына дейін жылу тұтыну жүйесінің элементтерін механикалық тазартумен гидропневматикалық жууды жүргізу, бірақ 4 жылда 1 реттен жиі емес. Жылумен жабдықтау жүйесін жөндеуден кейін соңғы шаюды жүргізу мерзімінен қарамастан міндетті түрде шаю;

10) жөндейтін іс-шараларды жүргізу;

11) тексерілген манометрлер, пломбланған қондырғылар;

12) жылуды тұтыну жүйесін (гидравликалық тығыздау) механикалық төзімділікке және гидравликалық тығыздыққа барлық элементтерді жылуды тұтыну жүйесін гидравликалық зерттеуді жүргізу;

13) істелінетін жұмыс сапасы энергия таратушы ұйымдар және/немесе тұрғын үй инспекциясы өкілдерімен бақыланады.

25. Ғимараттарда және үй іші жүйесінде жүргізулерді дайындау мерзімі жылу желісі мен көздерін жөндеулер графигімен үйлесу және ыстық сумен жабдықтауды тоқтату кезеңмен сәйкес болу қажет. Келісілген графиктер жергілікті атқарушы органдарға ұсынылады.

26. Инженерлік коммуникациялар транзитпен өтетін кіреберіс бөлмелерінің жекеменшік иелері немесе жалға беруші инженерлік желілерді қызмет көрсету және жөндеу бойынша жұмыстарды орындау үшін пайдаланылатын ұйымдар қызметкерлерінің (апаттық-қалпына келтіру жұмыстарын жүргізу үшін кез келген тәулік уақытында) емін-еркін рұқсаты және инженерлік ғимараттарға өтетін жер үшін зона бөлуге қамтамасыз етеді. Төлелерді қондыру бойынша жұмыстар энергия тарататын ұйымдармен келісілген ғимарат иесінің техникалық шарты бойынша орындалады. Төле иесі инженерлік желілермен және қондырғылармен ғимараттың (үйлердің) төлелерінде судың пайда болуын жою іс-шараларды өз қаражатынан орындау және төле бөлмелерін гидроизоляциялауға қадағалауға міндетті.

27. Ғимараттың (үйлердің) ішкі жылу жүйесін гидравликалық тығыздау жүргізудің тәртібі:

1) гидравликалық тығыздауды жылумен жабдықтайтын ұйымдардың өкілінің қатысуымен жүргізу;

2) жылу энергиясын тарату (жылу желілерін) (ғимараттың нөлдік белгіге) және транспорт жүйесінің техникалық пайдалану бойынша типті нұсқауларға сәйкес артық қысыммен жылу тұтыну жүйесінде зерттеулер жүргізу;

3) гидравликалық тығыздаудың болмауы кезінде қанағаттанарлық деп есептеу:

терлеу немесе ағу, ажырау белгілерінің құралдары мен корпус арматуралары, резбалық және фланцелдық, сваркеленген тізістер қосылыстарында;

5 минут ішінде, квадратты сантиметрге 0,2 килограмнан астам емес күшін бақылау монометр бойынша қысымның төмендеуі;

4) зерттеуді жүргізу үшін тығыздалған ауаны немесе басқа газды қабылдамау;

5) гидравликалық тығыздау нәтижесі бойынша екіжақты акт құру.

28. Ғимараттарды (үйлерді) жылытудың ішкі жүйесін гидравликалық шаю жүргізу тәртібі:

1) жылумен жабдықтайтын ұйымдардың өкілінің қатысуымен шаюды жүргізу;

2) шаюды жүргізу кезінде бөтен тұлғалардың болмауын қадағалау;

3) шаюды жүргізу туралы үйлердің тұрғындарын алдын ала ескерту;

4) жылыту жүйенің айырма сызбасын нақтылау;

5) сорапты арматураларды жөндеу және ревизия жүргізу;

6) өте ластанған жылыту құралдарын оларды монтаждаумен (алумен) және ластануын тазалау;

7) тастанды сулардың толық тазалауына дейін шаю жүргізу;

8) шаюды аяқтағаннан кейін ғимараттың (үйлердің) жылыту жүйесін (консервация үшін) желілік сумен толтыру, екіжақты акт құру.

29. Жөндейтін жұмыстарды тұтынушылармен орындау тәртібі:

1) жылумен жабдықтайтын ұйымдардың өкілдерінің қатысуымен есепті кедергіш құралдар (соплолар, есептік шайбалар) орнату;

2) жүйеде ауаның болуын жою үшін жұмыс қысымынан жоғары емес желілі сумен жылыту жүйесін толтыру;

3) жылумен жабдықтау ұйымдармен кедергіш құралдарға орнатылған пломбаларды сақтауын қамтамасыз ету;

4) ауызша ұсыныстар бойынша немесе өз ерікті орындалған төсемелі жұмыстарды түзетуді жүргізбеу.

30. Жылумен жабдықтауды қамтамасыз ету үшін қажетті, ішкі үйлер жүйесінде және ғимараттарда жүргізу, жылу желілерде жұмыстар 1 қазанға дейін аяқталу қажет.

31. Жылуды тұтыну жүйесін қабылдағаннан кейін жұмыстың орындалуын жылу таратушы ұйымдары, тұрғын үй инспекциялары жүзеге асырады және үшжақты актпен рәсімделеді.

32. Қысқы уақытта пайдалануға әлеуметтік салалардың, өндірістік ғимараттардың, тұрғын үйлердің дайындығы жылу тұтыну жүйесінің (дайындық паспорты) техникалық дайындық актісімен расталады, бұл 1 қазанға дейін рәсімделеді.

33. Дайындық паспорты энергия таратушы ұйымдардың ұйғарымында ескертілген көрсетілген орындаулардан кейін қол қойылады. Энергия таратушы ұйымдардың тұтынушыларға Техникалық дайындық паспортын беру мерзімі – алда табылған қажеттіліктерді жою, барлық қажетті іс-шараларды орындау шарты кезінде энергия тарататын ұйымға тұтынушының өтінішінен кейін 5 күн.

34. Жылыту маусымға жылу тұтыну (дайындық паспорты) жүйесінің техникалық дайындық актісін алу тәртібі:

1) жылу және жылу ұстайтынды қабылдауға объекті жылу тұтыну жүйесінің техникалық дайындық актісі бір жылыту маусымға жүргізіледі;

2) жылу тұтыну жүйесінің техникалық дайындық актісін алу үшін тұтынушы жылумен жабдықтайтын ұйымға келесі құжаттарды ұсынады:

жылу тұтыну жүйесін қауіпсіз пайдалану және техникалық жағдайға жауапты тұлғаны тағайындау туралы бұйрық (қаулылары);

тұтынушының (түпнұсқа) балансында тұрған, ішкі жылу тұтыну жүйесін және сыртқы құбырларды гидравликалық тығыздыққа және механикалық беріктікке сынау актісі;

ішкі жылумен жабдықтау (түпнұсқа) жүйесін шаю туралы актісі;

ішкі жылыту жүйесін шаю және ЖЖМ (пломбалап қою) қабылдау туралы жөнелтпе топтың актісі;

жылу энергиясын тұтыну есебі торабын қолдануға қайта (алғаш) рұқсат актісі.

35. Пайдалануға жылу тұтыну жүйесін рұқсаты мұндай қызмет түріне бар рұқсат, арнайы мамандандырылған ұйыммен қызмет көрсетуге келісімшарт немесе жылу тұтыну қондырғыларының сенімді және қауіпсіз жұмысына жауапты тұлғалар мен дайындалған сәйкес қызметкерлер тұтынушыларда бар кезінде ғана мүмкін.

36. Энергия таратушы ұйым тұтынушылармен жылумен жабдықтауға келісімшарт нәтижесін және сараптама ұйымның нәтижесін алу, табылған ақауды жою, оларды зерттеуден соң жылу тұтыну жүйесін тұрақты пайдалануға рұқсат береді.

37. Барлық қайта жаңғыртылатын және қайта қосылатын жылу тұтыну жүйелері энергия таратушы ұйымдармен келісілген, жоба құжаттармен сәйкес, қосылуға техникалық шарттарға сәйкес орындалу қажет.

38. Жылу желіге тұтынушыларды қосу жылу тарататын ұйымдар берілген техникалық шарттар бар кезінде және олардың өкілдерінің қатысуымен жүзеге асырылады.

3. Жылумен жабдықтау жүйесін

сыннан өткізу және қосу

39. Жылу желісінің жылыту маусымына дайындығын тексеру және энергия тарататын ұйымдармен жасырын ақауларды айқындау мақсатында гидравликалық сынақтар өткізілуде. Гидравликалық сынақтың беріктік графигі және жылу желісінің тығыздығы құрастырылуда және энергия таратушы ұйымдармен бекітіледі, жергілікті атқарушы ұйымдармен келісіледі.

40. Жылу көздерінің қондырғыларын қосу және ғимараттарды (үйлерді) қосу келесі тәртіпте жүргізіледі:

1) жылумен жабдықтау жүйесін қолданысқа қосқанға дейін гидравликалық сынақ өткізілген және желілік сумен толтырылған суқұбырлы судан толығымен босатылуы керек. Жылумен тұтыну жүйесін желіге қосу оларда бар құбыр суын ауыстырмай болдырылмайды;

2) ортақ жылу энергия көздерінен қоректенетін бірнеше жылу құбырлары болса, жылуды тұтыну жүйесін қосу, әр магистральға қосылған, ортақ бағдарлама жүргізу бойынша біреуді басқадан тәуелсіз өткізіледі; бір уақытта толтырылатын жүйені анықтаған кезде су жылытатын жабдықтардың және жылу энергиясы көздерінің қоректендіретін жабдықтарының өнімділігін ескеру қажет;

ішкі үйлер жүйелерінде реттеушілерді және тексерілген бар бақылауөлшеуіш құралдарын тексеру, сумен, жылумен жабдықтау жүйесі және келетін құбырларды толтыру үшін арматуралардың қосу жағдайын орнату бойынша жұмыстар жүргізіледі;

содан кейін, кестеге сәйкес қатаң түрде ғимараттарды (үйлерді) қосу жүргізіледі (қаланың жылыту жүйесін қосу бағдарламасы).

41. Магистральдық және таратушы жылу желілерін сыннан өткізу және қосу жылумен жабдықтау көзін пайдаланылатын ұйымдар басшыларымен немесе бас инженерлермен келісілген және жылу желіні пайдаланылатын ұйымдар басшыларымен немесе бас инженерлермен бекітілген, жұмыс бағдарламамен сәйкес төсемелі қосу бригадамен жүргізіледі:

Жылу желісін қосу бригадасының бастығы бастаған қосу бригадасы қосады.

Жылу энергиясы көздері коллекторынан тікелей шегінетін, жылу жүйесінің бас инженерімен бекітілген жұмыс бағдарламасы бойынша қосылу жүргізілу керек, бағдарлама жылу энергиясы көздерінің бас инженерімен келістірілу керек:

1) қосуға дейін шаю және қабылдау, зерттеу актілер қарастырылды, желі учаскесінің қосылатын қондырғысының дұрыстығы тексерілу қажет;

2) бекітілген бағдарлама мен кетеден тәуелсіз, жұмысты ұйымдастыруға жауапты тұлғалармен қосу алдында тікелей берілген, рұқсатсыз жылу желілерін қосу рұқсат емес.

42. Сыннан өткізу әдісінде табылған тұтынушылар мен жылумен жабдықтау көздерімен, жылу желілері бойынша ескертулер жылыту маусымының басына дейін жойылуы қажет.

43. Үш тәуілік ішінде + 100 С төмен және тең сыртқы ауаның орташа тәулік температурасын орнату кезінде жергілікті атқарушы органдармен жариялайды.

44. Жылумен жабдықтайтын ұйымдар 1 қыркүйекке дейін гидравликалық пен температуралық параметрлердің есептілік кестесі және жылумен жабдықтау жүйесін қосу кестелері қала (аудан) әкімдерімен келісіледі, өңделеді. Жылу желі құбырлары берілген кестеге сәйкес бекітілген параметрлер жылу ұстауды (сулар) тұтынушыларға беруді қамтамасыз ету қажет.

Кестелерде қосу тұтынушыларды қосу келесі кезектілікті орнына келтірілу қажет:

1) балабақшалық, денсаулық сақтау және мектеп мекемелер, басқа да білім беру орындар;

2) тұрғын үйлер, қонақүйлер, жатақханалар;

3) қоғамдық және тұрмыстық ғимараттар, театрлар, мәдениет үйлер, әкімшілік ғимараттар, өндірістік кәсіпорындар мен тағы басқа ғимараттар.

45. Жеті тәулік ішінде барлық ғимараттарды (үйлерді) қосудан кейін пайдалану ұйымдар ішкі үйлер жүйесін алғашқы реттеу және қондырғы жағдайы тексерістен өтеді. Сонымен бірге, жылумен жабдықтайтын ұйымдар ғимаратқа енгізуге есептілік гидравликалық параметрлерді қамтамасыз ету.

46. Пайдалану процесінде табылған, ғимараттар мен үйлер ішкі жүйесі және жылу желісі, жылумен жабдықтау көздерінің жұмыстарына жетіспеушілік жылыту маусымның басына дейін жойылуы қажет.

47. Сараптама жұмысы үшін пайдаланылатын ғимараттар (үйлер), жылумен жабдықтайтын ұйымдар тәртіптерінің бұзылуын жою және уақытында табу, күн сайын жұмыс күндері жылумен жабдықтау ұйымдармен келісілген, бақылау нүктесінде параметрлер туралы ақпаратты, жылумен жабдықтау ұйымдардың диспетчерлік қызметіне ұсынылады.

48. Егер жылу ұстайтын есептілік гидравликалық параметрлер кезінде жылумен жабдықтау көздерінде және тоқсанда жүргізуге (шағын аудан) бөлек ғимараттар (үйлер) жүргізуге параметрлер қамтамасыз етілмесе, жылумен жабдықтау ұйым тұтынушы ақпараттары бойынша 12 күндік уақытта сопел және диафрагманы қайта есептеу жүргізіледі. Ауыстыру бойынша жұмыстар жылумен жабдықтайтын ұйымдардың өкілдерінің бақылауында пайдаланылатын ғимараттар (үйлер), ұйымдармен жүзеге асырылады.

4. Жылыту тәртібі

49. Жылыту маусым кезінде жылумен жабдықтайтын ұйымдар міндетті:

1) температура кестесіне ұсынылған және келісімшартпен сәйкес тұтынушыларға жылу энергияны қосуды қамтамасыз ету;

2) қабылданатын іс-шаралар және жою мерзімдері, көрсетілетін себептермен жылу энергияны беруді тоқтату немесе апаттық шектелуі туралы апаттық-техникалық қызметті, жергілікті атқарушы органдарды тез арада хабарландыру;

3) жекеменшік балансында орналасқан, жылу пункттері мен жылу желілерінің бұзушылығы және техникалық жағдайы үшін бақылау жүргізу;

4) нормативтік уақытта жылу желінің құбырларында технологиялық бұзушылықтарды ликвидациялау бойынша жұмыстар жүргізу, қажет кезде жұмыстарды пайдаланушылық ұйымдар іске асырған, өндірістік жұмыстар бағдарламасы мен кестелер бойынша жүргізілуі қажет;

5) жылумен жабдықтаудың орнатылған тәртібінен бұзушылық кезде, хабарлау сәттен бастап 1 сағат ішінде жылу желілерінде апаттық жағдайлар кезінде өз өкілдерін сол жерге баруды – тұтынушылардан ақпаратты алғаннан кейін бір тәулік ішінде қамтамасыз ету;

6) БАҚ және үйлердің кіреберістерінде хабарландырумен, жылумен жабдықтауды шек қою немесе сөндірудің ұзақтылығы мен себебі туралы халықты хабарландыру.

50. Жылыту маусым кезінде ғимараттарды (үйлерді) пайдаланушы ұйымдар міндетті:

1) талаптардың себептерін жою мен табу бойынша іс-шаралар қабылдау және халықтан талаптарды қабылдау ұйымдастыру;

2) ғимараттың жылумен жабдықтау жүйесінің жұмыстарының нашарлау жағдайында тұтынушы зерттеу актісі келісумен бұзушылықтың себептерін анықтау үшін тұрғын үй инспекциясының өкілін және жылу желі кәсіпорындардың өкілін шақырады;

3) жылу тұтынушылық тәртіптерінің жағдайында энергия тарататын ұйымдардың көрсетілуімен жедел орындау;

4) тармағында және т.б. жүйелердің қалпы, диафрагма және сопел тесу немесе алу, өз ерікті (жылумен жабдықтайтын ұйымдардың рұқсатынсыз) ойылуды рұқсат етпеу;

5) барлық жылыту құралдарын тұрақты жылытумен қамтамасыз ету;

6) үйлер бойынша үлкендер, КСК үйлердің шете берістерінде хабарландырумен жылумен жабдықтау ұйымдар немесе сөндірудің ұзақтылығы және себептері туралы халықты хабарлау;

7) ұйымдардың балансында орналасқан инженерлік желілерге бұзушылықтарды, технологиялық бұзушылықтарды ликвидациялау және локализациялау бойынша тез арада іс-шаралар қабылдау және инженерлік жүйелерде қамтамасыз етумен ақаулар мен апатты жоюды жүзеге асыру, бұл орайда диспетчерлік қызметтің қызмет берушісін хабарлаумен;

8) ыстық және суық су крандарының тығыздығын жүйелі түрде бақылау, сондай-ақ ақаулар мен кемулерді ликвидациялау және табу бойынша іс-шараларды қабылдау;

9) апаттық қызметкерлердің келуіне дейін пайдаланушылық ұйымдар технологиялық бұзушылық зонасына бөтен тұлғалардың рұқсатын растайтын және қауіпті зонаға қоршау бойынша іс-шараларды қабылдау;

10) апат кезде желілік су айналымының тоқталуымен немесе жылумен жабдықтауды сөндірумен байланысты, жылумен жабдықтау көздерін немесе сыртқы жылу желісін, ыстық және суық сумен жабдықтау, ішкі үйлер жылу жүйесін сенімді қоршаумен қамтамасыз ету, сондай-ақ сыртқы ауаның теріс температурасы кезінде оларды мұздатуға айналдыру үшін ақауларды ликвидациялаудан кейін жұмысқа оларды қосу. Су жүйелерін құрғату қажеттілігі туралы шешім, энергия тарататын ұйымдар өкілді хабарландырумен, пайдаланушылық ғимараттар (үйлер), ұйым қабылдау қажет;

11) технологиялық бұзушылықтарды табу кезінде, пайдаланушылық ұйымның диспетчерлік қызметке сәйкес, инженерлік коммуникациялардың бұзылуға байланысты барлық уақиғалар туралы тез арада хабарлайды (жылу желілерге будың шығуы және ыстық судың қысуы, суық судың қысуы, орлар мен тағы басқаларының пайда болуы).

51. Жылыту маусымды жариялаумен:

1) облыста энергетикалық кешендер және тұрғын үй-коммуналдық объектілерінің жауапты қызметкерлердің кезекшілігі орнатылады, хабарландыру сызбасы нақтылануда;

2) кәсіпорындарда апаттық-қалпына келтіру бригадалардың дайындығы жүргізілуде;

3) пайдаланушылық ғимараттар (үйлер), ұйымдар қызметкерлеріне ғимараттардың жылу жағдайын және жылу ұстайтын жүйелердің жұмыстарына бақылау мен кезектік тексеріс ұйымдастырылуда;

4) жылумен жабдықтау көздерінде материалдар мен қор бөлігінің, инструменттердің, отынның бар нормативтік қорының, резервтік және апаттық қондырғылардың жұмыстары тексеріледі.

52. Осы Қағиданың 51-тармағында көрсетілген, іс-шараларға қосымша жылу көздері мен жылу желілеріне апаттық жағдайларды жариялаумен:

1) барлық тұрғын үй-коммуналдық объектілерінде және энергетикалық кешендерде тәуліктік кезекшілік жүргізілуде;

2) қала (аудан) әкімдерінің қаулылары бойынша кәсіпорындарда және ұйымдарда апаттық жағдайларда пайдалану үшін механизмдермен және материалдармен қамтамасыз етілген, қосымша апаттық-қалпына келтіру бригаданың жоғарғы дайындығы жүргізіледі.

53. Инженерлік құрылыстар және байланыстарда, технологиялық бұзушылықтардан пайда болған апат, зақым келу, төтенше жағдайларда апаттан оқшаулау және зардаптарды жою, осы инженерлік құрылыстар және байланыстарды пайдаланушы мекеме басшылығына жүктеледі.

54. Тұрғын үй-коммуналдық және әлеуметтік салада апат зардаптарын жою жылу және ресурспен жабдықтау мекемелер, жөндеу-құрылыс, тасымалдау мекемелері және басқа да қызметтердің апаттық зардаптарын жою тәртібіне сәйкес жүзеге асырылады.

55. Абаттандырудың бұзушылықтарымен байланысты, кәсіпорындармен және инженерлік байланыс мекеме иеленушісі және мердігерлік мекемелермен, тоқсан ішінде технологиялық зақым келуді жою жұмыстарының өндірісі, алдын ала қала және аудандарда жергілікті басқару органдарына хабарлау арқылы жасалады.

56. Апат және технологиялық бұзушылыќтар болған жерде, апаттық жағдайлар және инженерлік жүйелердің жөндеу жұмыстары, көше бойында асфальт жабуы, көгал алаң және жасыл желек отырғызуды қалпына келтіру, инженерлік жүйелерінің есебінен жүргізіледі.

57. Ғимаратты (үйді) пайдаланушы мекеме қызметкерлерінің міндетті іс-шаралары және әрекеттері, күшейту және есепсіз ережелер мекеме нұсқаулықтарында сәйкес көрсетілуі тиіс.

5. Жылыту аралық кезеңде ыстық сумен

жабдықтауды қамтамасыз ету және жылыту маусымды аяқтау

58. Жылыту маусымның басталуын + 100 С төмен және тең сыртқы ауаның орташа тәулік температурасын орнату кезінде қала (аудан) әкімінің қаулысымен жыл сайын жариялайды.

59. Жылыту маусымының соңынан кейін пайдаланылатын ғимараттар (үйлер), ұйымдар орталықтандырылған жылыту жүйесін ысырмамен сөндіруге (қажет кезде – бұқтырма орнату), жылу тұтыну қондырғыларының сусулы жылытқыштарды желдету мен кептіруді орындауға және жазғы сызба бойынша ыстық сумен жабдықтау жүйесінің жұмысын қамтамасыз етуге міндетті.

60. Жылумен жабдықтайтын ұйымдар жылыту аралық кезең жылу желілер мен жылу көздерін орнату жұмыстардың бекітілген сызбасы бойынша тұтынушыларды ыстық сумен жабдықтау қамтамасыз етіледі. Су жүру нүктелеріне (крандарға, қатынастырғыш) берілетін су температурасы техникалық және санитарлық норма талаптарына сәйкес келу қажет. Ыстық суды беруде үзілістер автоматизацияланған жылу пункттері мен ішкі үйлер жүйесі, элеваторлық түйнектерді дайындау, жылумен жабдықтау көздерінде ыстық сумен жабдықтау қондырғыларды жөндеу үшін қажетті уақытқа, жергілікті атқарушы органдармен келісілген, кестелермен орнатылған, мерзімдерден көп болуы мүмкін емес.

6. Энергия таратушы ұйымдар мен тұтынушылардың жауапкершілігі

61. Қағиданы бұзушы тұтынушылар мен қызмет берушілердің жауапкершілігін энергия ресурстарды жеткізуге келісімшарттармен және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен сәйкес анықталады.

Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp