«Soltüstık Qazaqstan»

PDF

Redaksianyñ hat qorjynynan

Soltüstık Казахстан

 Kyzylzhar_akparat@mail.ru

Ауылдарды қосқаннан не ұтамыз?

Естуімше, Бике ауылдық ок­ругі өз мәртебесінен айырылмақ­шы. Ұзақ жылдардан бері Ленин­нің атын иемденіп келген ауыл-дың атауы екі жыл бұрын ғана Бике деп өзгертілгенінен халық хабардар. Бике ауылдық округіне Дачное мен Октябрь ауылдары қарайды, барлығы 400-ден астам тұрғын түтін түтетіп отыр. Ауылға кіреберістегі жол жайсыздау де­месеңіз, мектеп, Мәдениет үйі, кі­тапхана, дүкен жұмыс істеп тұр. Бұл жер, әсіресе мал шаруашы­лығына қолайлы. Жер емген ди­қандар да пайдаға кенеліп отыр.

Бірнеше жыл бұрын оңтүстік­т­ен дүнген отбасылары көшіп кел­ді. Бірақ бұл теңізге тамған там­шымен тең. Себебі адам саны жыл­дан-жылға кеміп, даңғара­дай мектепте оқитын балалар қа­тары сиреп кетті. Оқушылар са­нын қалай көбейтсек деген ой бә­рін мазалайды. “Ауыл – ел бесігі” бағдар­ламасының басты мақса-ты да сол ауылдардың әлеуетін көтеру ғой. Әсіресе қаракөзде­рі­міз шо­ғырланған ауылдардың тір­шілігін жандандыруды ойласты­рып жат­қан шақта ауылдарды бір-біріне қосқанның қаншалық­ты дұрыс екеніне көз жеткізе ал­май отырмын. Оданда қолынан іс келетін тұрғындардың кәсіп аш­уы­на, пайдалы іспен шұғылда­нуы­на қол ұшын бермейміз бе? Сонда жыр болған жол да жөн­де­ліп, ауылдың кем тұсы толықта­нып, адам саны да молаяр еді.

Досым ҚАСМАҚАСОВ,

Мамлют ауданының тұрғыны.

Зейнетке неге ерте шықпаймыз?

Темір жол саласында еңбек еткеніме көп жыл болды. Деген­мен зейнет дамалысына шыға­тын уақытқа дейін әлі біраз жыл бар екен. Өздеріңіз білетіндей, Петропавлдағы темір жол бекеті Ресейге қарайды. Күнделікті жұ­мысымыз сағатпен есепте­летін­діктен нәпақамыз кейде аз, кейде көп. Ол жағына шағымым жоқ, әй­теуір, еңбекақымызды уақытын­да береді, бастысы жұмыс бар. Кө­­ңіл­ге селкеу түсіретін тұсы – зей­­нет жасына қатысты мәселе. Мә­­селен, көрші елдегі темір жол­шы­лар 55 жасында зейнетке шық­са, қазақстандықтар 63 жасқа кел­ген­ше күтеді. Біз неге 55 жаста зей­нет демалысына шыға ал­май­мыз? Темір жолда жұмыс іс­теу жеңіл деп айта алмаймын. Осы салаға қатысты органдар тиіс­ті жауап жазар деген ойда­мын.

Марат БЕКЕТАЕВ,

машинист.

Петропавл қаласы.

Бір шикілік бар

Қызылжар ауданы, Шахов­ское ауылына кіреберіс жолдың күрделі және орташа жөндеу жұ­мыстары аяқталуға жақын қал­ғанда шу шықты. Екі жыл бұрын жобалық-сметалық құжаттамада 12,5 шақырым екені көрсетілген. Енді Қызылжар ауданы әкім­дігі­нің тұрғын үй-коммуналдық ша­руашылығы бөлімі жолдың ұзын­дығы 14 шақырым екенін айтады. Бір қызығы, жолдың көп бөлігіне – күрделі, қалғанына орташа жөн­деу жүргізіліпті. Бәрі бірдей бо­луы керек еді. “ДорМостПроект” ЖШС жобалық-сметалық құжат­тарды дайындаған кезде қайда қарап отырды? Облыстың жо­лау­шы­лар көлігі және автомо­биль жолдары басқармасының қызметкерлері мемлекеттік ре­визормен бірге жөнделіп жатқан жолға бармаған-ау сірә! Енді 75 миллион теңгені бюджетке қай-тару қажет болғанда ғана жол-дың ұзындығы өзекті бола қал­ғаны қалай? Олар жолдың 14 ша­қырым екенін бастапқыда неге айтпаған? Неге өлшеп, қателікті дер кезінде түзетпеді, неге ша-ғымданбады? Бұл жерде бір ши-кілік бар екені анық.

Айнагүл САБЫРҚЫЗЫ,

Петропавл қаласының тұрғыны.

Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp