«Soltüstık Qazaqstan»

PDF

Электрондық талон алу тәртібі

Soltüstık Казахстан

 Kyzylzhar_akparat@mail.ru

Электрондық талон алу сер­ви­сі 2022 жылдың сәуір айында енгізілген. Былтыр 60 мыңнан астам талон алынған. Соңғы бес айда бұл көрсеткіш айтарлықтай өсті. 2023 жылдың желтоқ­са­нын­да пайдаланушыларға үш мыңға жуық, ал сәуірде он екі жарым мыңнан астам талон берілді.

Айта кетейік, электрондық та­лонды “ХҚКО” қосымшасы арқы­лы ресепшн бағанындағы QR-кодты сканерлеу арқылы алуға бо­лады. Ол үшін қосымша арқы­лы халыққа қызмет көрсету орта­лығына алдын ала онлайн брон­дау рәсімделуі қажет. Сондай-ақ қызмет екінші деңгейлі банктің қосымшаларының бірінде қол­жетімді.

– Мемлекеттік корпорация қызмет көрсетуді цифрландыру бойынша белсенді жұмыс жүргі­зуде. Бүгінгі таңда көптеген қыз­меттерді үйден шықпай-ақ он­лайн режімде алуға болады. Егер тек ХҚКО-да көрсетілетін қызмет қажет болса, онда кезекті алдын ала брондап, жазылған уақытта келу мүмкіндігі қарастырылған. Бұл жағдайда ресепшндегі ма­манға жүгінудің қажеті жоқ. Осы­лайша сіз көрсетілетін қызметті алушылардың уақытын ғана емес, сонымен қатар талондар­ды шығаруға кететін қағазды да үнемдей аласыз, – деді мемле­кеттік корпорацияның басқарма төрағасы Арман Кенжеғалиев.

“Азаматтарға арналған үкі­мет” мамандары мобильдік қо­сым­ша­ны қолдану тәжірибесін тал­дап, оны клиенттерге ың­ғай­лы болу үшін қайта өзгертуге ниетті.

Анар ҚҰСАНОВА,

“Азаматтарға арналған үкімет” мемлекеттік корпорациясы” КЕ АҚ Солтүстік Қазақстан облысы бойынша PR-менеджері.

Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp