«Soltüstık Qazaqstan»

PDF

Нәтижелі жобалар

Soltüstık Казахстан

 Kyzylzhar_akparat@mail.ru

Үстіміздегі жылы “Азаматтарға арналған үкімет” мемлекеттік корпорациясы тұрғындарға 11 миллионнан астам қызмет көрсеткен. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің қолжетімділігі мен сапасын арттыру стратегиясы аясында мемлекеттік корпорация цифрлық технологияларды белсенді түрде енгізу арқылы құжаттарды алу және мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл процесін жеңілдетуде.

Мемлекеттік корпорация мем­ле­кет­тік қызметтерді оңтайлан­дыруға және жақсартуға арналған цифрлық жобалар кешенін жүзеге асыруда. Өткен жылы құжаттан­дыру терминалы іске қосылды. Оның көмегімен Қазақстан тұр­ғындары төлқұжат пен жеке куә­лікті алуға өтінішті 5 минут ішінде бере алады. Жыл басынан бері аталған қызмет түрін елу мыңнан астам азамат қолданып үлгерген.

Одан бөлек Мемлекеттік кор­порация мемлекеттік қызметті қа­шықтан алуға мүмкіндік беретін “ХҚКО” мобильді қосымшасын да­мытуда. Бүгінгі таңда 79 қызмет қол­жетімді, оның көме­гімен 132 890 мем­лекеттік қызмет көрсетіліп, 400 181 рет ХҚКО опе­раторлары бейне­­қоңырау арқы­лы қоңырау шалған.

– Цифрландыру мемлекеттік қызметтің халыққа тез әрі қолже­тімді болуына көмектеседі. Бүгінгі таңда көптеген процедуралар, со­ның ішінде төлқұжатқа өтініш беру бірнеше минутты алады. Біз қызмет­терімізді одан әрі жаңар­тып, азаматтардың үмітін ақтай­тын IT ше­шімдерді енгізуді жос­парлап отыр­мыз, – деді корпора­цияның бас­қарма төрағасы Ар­ман Кенже­ғалиев.

Мемлекеттік корпорацияның негізгі цифрлық шешімдерінің қа­тарына мыналар кіреді:

– жылжымайтын мүліктің бі­рыңғай мемлекеттік кадастры. Енді жер актісі мен тех­паспорт бірыңғай кадастрлық пас­портқа біріктіріліп, құжаттарды қа­рау уақыты бір жылдан 30 күнге дейін қысқар­тылды. Сондай-ақ, құжаттарды өң­деу кезеңдеріне онлайн-мони­торинг жүргізу мүм­кіндігі енгізілді;

– азаматтардың қауіпсіздігі үшін электрондық үкімет порта­лындағы жеке кабинетке жылжымайтын мү­лікке құқықтарды тіркеу, өзгерту жә­не тоқтату туралы хабарлама­лар­ды жіберуге ар­налған сервис әзір­ленді. Жыл ба­сынан бері 5,7 мил­лионнан астам хабарлама жібе­рілді.

– цифрландыру аясында мем­лекеттік корпорация әлеуметтік қорғау және еңбек саласындағы қызметтерді автоматтандыру бо­йынша жобаларды іске қосты;

– тағы өзге де шешімдер.

Мемлекеттік корпорация Қа­зақстанның әрбір тұрғыны кез кел­ген уақытта және кез келген жер­де қажетті қызметтерді ала ала­тын­дай цифрлық жобаларды да­мыту бағытында жоспарлы жұ­мыстарды жүргізіп жатыр.

Анар ҚҰСАНОВА,

“Азаматтарға арналған үкімет” мемлекеттік корпорациясы” акционерлік қоғамы Солтүстік Қазақстан облысы бойынша PR менеджері.

Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp