«Soltüstık Qazaqstan»

PDF

Тиімді жүйе

Soltüstık Казахстан

 Kyzylzhar_akparat@mail.ru

Азаматтарға тиімді әрі сапалы мем­лекеттік қызмет түрлерін көр­се­тудің жолдары көп. Бұл орайда, күр­делі міндеттерді шешуде озық тех­нологияларға үлкен басымдық бері­ліп келеді. Соңғы кездері мемле­кет­тік органдар жұртшылыққа қыз­мет ұсынуда шетелдік іс-тәжірибелерге сүйене отырып, кедергісіз орта мен қолайлы жағдай жасауға баса назар аудара бастады. Бұл әдіс әкімдік­тердің сервистік моделіне айналды десе де болады. Осы бағыттағы фронт-офистердің жұмысы да сан қырлы. Мемлекеттік қызметтердің 90 пайызын электрондық форматқа ауыстыру арқылы бұл модельдің әлеуетін ілгерілетуде “Connection point” аймағы айтарлықтай рөл атқа­рады. Бүгінде тұрғындар “электрон­дық үкімет” порталында көрсетілетін цифрлық қызметтердің, сондай-ақ “еGov mobile” мобильді қосымша­сының, “Telegram” мессенджерінің және “Фейсбук” пен “ВКонтакте” та­нымал әлеуметтік желілерінің ба­рынша қолайлы екенін түсінді.

Сервистік әкімдіктің тағы бір ар­тықшылығы, барлық қызмет көр­се­тушілерді бір жерге шоғырландыра алуы. Сөйтіп, бір мезгілде көптеген мәселелерді жедел шешуге мүмкін­дік берді. Іс жүзінде барлық салалар мемлекеттік қызметтерді көрсетудің ашық процесіне тартылды. Тұрғын­дарды көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің жоғары сапасы мен шетелдік тәжірибелері де бейжай қал­дырмасы анық. Мысалы, Әзір­байжан республикасында электрон­дық мемлекеттік қызметтерді орта­лықтандыру мақсатымен “элек­трондық үкімет” порталы құрылған. Ол арқылы әртүрлі дереккөздерден сілтемелер алуға болады. Мобильді құрылғылар арқылы құжаттар мен ақпаратқа оңтайлы қол жеткізудің цифрлық шешімдері ұсынылады. Бұдан бөлек, порталдың жеке каби­нетінде цифрлық портфолио сияқты артықшылықтар енгізілді. Аталған қо­сымша жеке деректердегі өз­геріс­тер туралы ескерту хабарлама­ла­рын жібереді, біріктірілген үкіметтік порталдарға кері байланыс модулін қалыптастырады. Ақпараттық-ком­-муникациялық технологияларды пай­далану негізінде қызмет көрсету са­ласындағы австралиялық “Can­berra-Connect” жобасының вебсай­ты арқылы онлайн режімде кәсіп­орынды, автокөлікті тіркеу, комму­налдық қызметтер үшін төлем жа­сау, жұмыс іздеу, денсаулық сақтау, тағы басқа қызметтерді пайдалану жылдам атқарылады.

Елімізде азаматтар мен мемле­кеттің өзара іс-қимылына негіздел­ген “электрондық үкімет” тұжырым­да­масы осыдан 14 жыл бұрын әзір­ленген болатын. Содан бергі уақыт аралығында мемлекеттік қызмет­тер­ді оңтайландыру жақсарып, “бір те­резе” қағидаты енгізілді. Алда проактивті форматта мемлекеттік қыз­меттер көрсетуді одан әрі жетіл­діру, барлық қызметтерді ұялы те­лефондарға аудару секілді міндет­тер тұр. Сервистік әкімдіктердің жұ­мыс істеу идеясы жаппай қолдау та­уып, енді оның барлық рәсімін то­лық автоматтандыру жүзеге асырыла­ды. Департамент өз кезегінде мем­лекеттік қызмет көрсету сапасын ба­қылау жөніндегі уәкілетті орган ре­тін­де мемлекеттік қызметтің барлық са­ласының жұмыс істеу қолжетім­ділігіне мониторинг жүргізеді. “Open­space” сервистік әкімдіктері мен фронт-офистері, көрсетілетін қызмет сапасы, корпорацияның қызметі, барлық мобильді сер­вис­тер мен олардың баламалы желі­лері осылайша бірізділендіріледі.

Еркін ЖАҚСЫЛЫҚОВ,

облыстық мемлекеттік қызмет істері департаментінің

бас маманы.

Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp